English version English version

sklep z grami, gry rpg, gry planszowe, role-playing, role playing, karciane, karcianki

» wyszukiwanie zaawansowane

Drako 2 rycerze i gnolle

Newsletter

Zapisz się! Informacje o nowościach będziesz dostawać na e-mail! Tylko świeżutkie informacje ;-)

Zapisuję się!
dlaczego warto?

Katalog gier

Centrum Prezentowe Centrum Prezentowe Gry planszowe i towarzyskie Gry planszowe i towarzyskie Łamigłówki Łamigłówki Gry RPG po polsku Gry RPG po polsku Gry RPG po angielsku Gry RPG po angielsku Karcianki kolekcjonerskie Karcianki kolekcjonerskie Gry figurkowe i bitewne Gry figurkowe i bitewne Dla dzieci Dla dzieci Książki i czasopisma Książki i czasopisma Funko - POP! Funko - POP! Akcesoria Akcesoria Promocje Promocje

Sklep w Gdańsku

REBEL - CH Metropolia
poziom -1, przy wyjściu z SKM
ul. Jana Kilińskiego 4
80-452 Gdańsk
tel. 510 804 049

Godziny otwarcia:
09:00 - 21:00 (pon. - sobota)
10:00 - 20:00 (niedziela)

Rebel Times

Numer 147 / Grudzień 2019

pobierz
REBELowe PDKi
Szkoły grają!

Profil użytkownika: Limpingman

Ostatnio dodane komentarze


Terraformacja Marsa: Niepokoje

dodano: 24.11.2019

Dodatek super. Niepokoje i Preludium to dwa najlepsze moim zdaniem dodatki. Niepokoje dodają sporo, nie zmieniając jednocześnie sposobu rozgrywki. Wydarzenia globalne i rząd nie są tak inwazyjne jak na przykład Kolonie, gdzie w trakcie wykonywania akcji cały czas trzeba brać pod uwagę możliwość latania. W Niepokojach jest oddzielna faza, kiedy dzieją się rzeczy związane z wydarzeniami i działaniami rządu. W trakcje akcji jedyne co to możesz wysłać swojego delegata - ot prosta dodatkowa opcja. Z drugiej strony to która partia rządzi i jakie wydarzenie globalne za chwilę się pojawi musi być brane pod uwagę jako dodatkowa zmienna. Bardzo fajnie i zgrabnie to działa. Niestety Rebel tym razem na minus, ale nie jako sklep a jako wydawca. Tłumaczenie - zarówno instrukcja jak i karty - tragiczne. Taki prosty mechanizm, a instrukcja i opisy na kartach w taki sposób sformułowane, że nie wiadomo jak grać. :)

1

Alhambra: The Caliph´s Treasure Chamber

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 22.10.2011

Innych dodatków jeszcze nie mam, ale ten jest bardzo dobry. Wszystkie cztery elementy są fajne i dodatkowo ze sobą ładnie współgrają. Ale po kolei... Skarbiec - pozwala nam zamiast zwykłych akcji na kupienie skrzynek skarbów (zawsze czterech skarbów, które możemy wybrać z trzech dostępnych zestawów), które później należy rozłożyć na budynkach o tych samych kolarach. Jeśli nie mamy jakiś budynków, to pozostałe skrzynki przekazujemy kolejnemu graczowi i on zyskuje skrzynki naszym kosztem. Przy każdym podliczaniu punktów za skrzynie otrzymuje się punkty na takiej samej zasadzie jakby były one jeszcze jednym kolorem budynków (tym najwięcej wartym). Karty architektów - najprostszy chyba dodatek, który dodaje kilka kart pieniędzy o wartości 3, które mają specjalny znaczek architekta. Można ich użyć jako zwykłych pieniędzy, albo po skończonym ruchu wykorzystać je do jednego dodatkowego przebudowania Alhambry. Sam w sobie dodatek niewiele wnoszący, ale super łączy się z bazarami. Dodatkowo odkładanie na rezerwę kupionych budynków staje się dużo bardziej opłacalne. Bazary - dodatek zmuszający najbardziej do myślenia i planowania, najbardziej strategiczny. Bazary to dodatkowe klocki budowy, z których każdy jest oznaczony trzema kolorami budynków. Jak taki bazar zbudujemy sobie w Alhambrze (bazary 'prawie' normalnie pojawiają się na markecie budynków), to na sam koniec dostaniemy dodatkowo punkty liczone w następujący sposób: [liczba budynków sąsiadujących z bazarem w zgadzającym się kolorze] * [liczba różnych kolorów tychże budynków]. Razem każdy bazar może dać maksymalnie 24 punkty! I tutaj bardzo przydają się przebudowania od budowniczych, które pozwalają na lepszą organizację Alhambry. Najeźdźcy - najmniej moim zdaniem wnoszący dodatek. Przy każdym podliczaniu punktów z którejś strony świata najeżdżają wściekłe hordy i odejmują nam punkty za każdy budynek nie chroniony murem bądź innym budynkiem ze strony najazdu. Generalnie bardzo niewiele punktów się za to traci, przez to nikt się nie rpzejmuje przy budowaniu najazdem. Aby nieco to polepszyć proponuję modyfikację następującą: jeśli na jakimkolwiek najechanym budynku (takim co przyniósł ujemne punkty) znajdują się skarby (z dodatku skarbiec), to są one tracone (wracają do woreczka). Dzięki temu mamy dodatkowy element strategii i wreszcie najazdów gracze zaczną się bać. :) Podsumowując: bardzo ciekawy dodatek urozmaicający grę, a jednocześnie nie niszczący jej familijnego i lekkiego charakteru!

0

Qubix

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 11.10.2011

Super gierka! Jak ktoś lubi klocki i logiczną rywalizację to polecam! Szybka i ciekawa rozgrywka, duża interakcja między graczami (wyjątek jeśli chodzi o gry logiczne!) i dynamicznie zmieniająca się punktacja. Bardzo fajna gra, w którą może grać każdy niezależnie od wieku.

0

Pokaż wszystkie (12)

Ostatnio zdobyte trofea

Gołąb na dachu...

Zapisanie się do powiadomień o zmianie dostępności 3 produktów

I speak English

Tytuł: Poliglota

Zakup gry wydanej w języku angielskim

Jubileusz

Tytuł: Weteran

10 lat z REBEL.pl

Ktoś podziela moje zdanie

Pierwsza osoba polubiła Twój komentarz

Kupuję w nocy

Tytuł: Nocny Marek

Złożenie zamówienia między godziną 1:00 a 4:00

Ładnie wyglądam?

Dodanie awatara do profilu

Mam nawet kilka opinii!

Dodanie 5 komentarzy pod produktami

Mam tytuł!

Zdobycie pierwszego tytułu

Pokaż wszystkie (14)

Twój koszyk:


Twój koszyk jest pusty.

Masz pytania?

Jesteśmy na Gadu-Gadu:

12886439 (Aleksandra)

27211 (Artur)

40259215 (Michał)

Możesz też do nas napisać: sklep@rebel.pl
reklamacje@rebel.pl
lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta:
tel. 58 728 49 31,
508 247 667
(godz. 10-16)
Odwiedź nas: Facebook YouTube

Akceptujemy płatności

Przyjmujemy karty VISA, MasterCard oraz szybkie przelewy mTransfer, Płacę z Inteligo, Nordea, Przelew24, MultiTransfer
oraz płatność przy odbiorze.

Jesteś dobblem harry