English version English version

sklep z grami, gry rpg, gry planszowe, role-playing, role playing, karciane, karcianki

» wyszukiwanie zaawansowane

Res Arcana poziom

Newsletter

Zapisz się! Informacje o nowościach będziesz dostawać na e-mail! Tylko świeżutkie informacje ;-)

Zapisuję się!
dlaczego warto?

Katalog gier

Gry planszowe i towarzyskie Gry planszowe i towarzyskie Łamigłówki Łamigłówki Gry RPG po polsku Gry RPG po polsku Gry RPG po angielsku Gry RPG po angielsku Karcianki kolekcjonerskie Karcianki kolekcjonerskie Gry figurkowe i bitewne Gry figurkowe i bitewne Dla dzieci Dla dzieci Książki i czasopisma Książki i czasopisma Funko - POP! Funko - POP! Akcesoria Akcesoria Promocje Promocje Centrum Prezentowe Centrum Prezentowe

Sklep w Gdańsku

REBEL - CH Metropolia
poziom -1, przy wyjściu z SKM
ul. Jana Kilińskiego 4
80-452 Gdańsk
tel. 510 804 049

Godziny otwarcia:
09:00 - 21:00 (pon. - sobota)
10:00 - 20:00 (niedziela)

Rebel Times

Numer 143 / Sierpień 2019

pobierz
REBELowe PDKi
Szkoły grają!

Książki i czasopisma :: Teoria gier

Teoria gier

Sortuj wg: popularności |  nazwyceny


(w magazynie)

Myśląc nie zgłupiejesz. Problemy życia i śmierci dla 8-9 kyu

Seria książek Myśląc, nie zgłupiejesz ułatwi Ci opanowanie umiejętności logicznego myślenia za pomocą starożytnej gry...

Cena: 32.00 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Myśląc nie zgłupiejesz. Problemy życia i śmierci dla 8-9 kyu | Książki i czasopisma - Teoria gier - Myśląc nie zgłupiejesz. Problemy życia i śmierci dla 8-9 kyu do koszyka


(w magazynie)

Myśląc nie zgłupiejesz. Problemy życia i śmierci dla 10-11 kyu

Seria książek Myśląc, nie zgłupiejesz ułatwi Ci opanowanie umiejętności logicznego myślenia za pomocą starożytnej gry...

Cena: 28.00 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Myśląc nie zgłupiejesz. Problemy życia i śmierci dla 10-11 kyu | Książki i czasopisma - Teoria gier - Myśląc nie zgłupiejesz. Problemy życia i śmierci dla 10-11 kyu do koszyka


(w magazynie)

Myśląc nie zgłupiejesz. Problemy życia i śmierci dla 12-14 kyu

Seria książek Myśląc, nie zgłupiejesz ułatwi Ci opanowanie umiejętności logicznego myślenia za pomocą starożytnej gry...

Cena: 35.50 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Myśląc nie zgłupiejesz. Problemy życia i śmierci dla 12-14 kyu | Książki i czasopisma - Teoria gier - Myśląc nie zgłupiejesz. Problemy życia i śmierci dla 12-14 kyu do koszyka


(w magazynie)

Myśląc nie zgłupiejesz. Problemy życia i śmierci dla 15-17 kyu

Seria książek Myśląc, nie zgłupiejesz ułatwi Ci opanowanie umiejętności logicznego myślenia za pomocą starożytnej gry...

Cena: 30.50 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Myśląc nie zgłupiejesz. Problemy życia i śmierci dla 15-17 kyu | Książki i czasopisma - Teoria gier - Myśląc nie zgłupiejesz. Problemy życia i śmierci dla 15-17 kyu do koszyka


(do miesiąca)

Complete Kobold Guide to Game Design

Podręcznik pełen artykułów o tworzeniu światów, magii i historii

In the three individual volumes of the Kobold Guide to Game Design series, a star-studded...

Cena: 94.95 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Complete Kobold Guide to Game Design | Książki i czasopisma - Teoria gier - Complete Kobold Guide to Game Design do koszyka


(do miesiąca)

How To Write Adventure Modules That Don’t Suck

Praktyczny poradnik dla twórców przygód

Over the last 15 years, Goodman Games has established a reputation for publishing some of...

Cena: 119.95 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - How To Write Adventure Modules That Don’t Suck | Książki i czasopisma - Teoria gier - How To Write Adventure Modules That Don’t Suck do koszyka


(niedostępne)

Od amatora do zawodowca

"Od amatora do zawodowca" traktuje o podstawowych koncepcjach Go

Autor: Kageyama Toshiro Rodzaj: ogólne Poziom zaawansowania: wszyscy "Od amatora do zawodowca" traktuje o podstawowych...

Cena: 45.00 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Od amatora do zawodowca | niedostępny


(niedostępne)

Zagraj ze mną w GO

Najlepszy polski nauczyciel go, wychowawca wielu zawodników klasy mistrzowskiej wprowadza w tajniki go. Książka zawiera...

Cena: 35.00 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Zagraj ze mną w GO | niedostępny


(niedostępne)

Designers & Dragons: A History of the Roleplaying Game Industry - '00-'09

Shannon Appelcline

Everything you wanted to know about the origins of roleplaying games... Designers & Dragons:...

Cena: 65.00 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Designers & Dragons: A History of the Roleplaying Game Industry - '00-'09 | niedostępny


(niedostępne)

Designers & Dragons: A History of the Roleplaying Game Industry - '90-'99

Shannon Appelcline

Everything you wanted to know about the origins of roleplaying games... Designers & Dragons:...

Cena: 65.00 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Designers & Dragons: A History of the Roleplaying Game Industry - '90-'99 | niedostępny


(niedostępne)

Designers & Dragons: A History of the Roleplaying Game Industry - '80-'89

Shannon Appelcline

Everything you wanted to know about the origins of roleplaying games... Designers & Dragons:...

Cena: 65.00 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Designers & Dragons: A History of the Roleplaying Game Industry - '80-'89 | niedostępny


(niedostępne)

Designers & Dragons: A History of the Roleplaying Game Industry - '70-'79

Shannon Appelcline

Everything you wanted to know about the origins of roleplaying games... Designers & Dragons:...

Cena: 65.00 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Designers & Dragons: A History of the Roleplaying Game Industry - '70-'79 | niedostępny


(niedostępne)

Kobold Guide to Board Game Design

Mike Selinker, James Ernest, Richard Garfield, Steve Jackson

Pull up a chair and see how the world’s top game designers roll. You want...

Cena: 85.00 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Kobold Guide to Board Game Design | niedostępny


(niedostępne)

The White Box

Narzędzie przydatne do zaprojektowania własnej gry

The White Box is a learning, planning, and prototyping tool for tabletop game designers....

Cena: 109.95 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - The White Box | niedostępny


(niedostępne)

Improv for Gamers

Przydatny podręcznik dla każdego mistrza gry

Do you want to be a better roleplayer or GM? Do you want to encourage...

Cena: 79.95 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Improv for Gamers | niedostępny


(niedostępne)

Kobold: Guide to Gamemastering

Ponad dwadzieścia wyjątkowych esejów dotyczących tworzenia kampanii do gier fabularnych

Whether it’s advice from grognards who were running games at the dawn of RPGs, or...

Cena: 89.95 zł Książki i czasopisma - Teoria gier - Kobold: Guide to Gamemastering | niedostępny

pokazuje 9 - 24 z 24
«« « poprzednie |   1 2  

Twój koszyk:


Twój koszyk jest pusty.

Masz pytania?

Jesteśmy na Gadu-Gadu:

12886439 (Aleksandra)

27211 (Artur)

40259215 (Michał)

Możesz też do nas napisać: sklep@rebel.pl
reklamacje@rebel.pl
lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta:
tel. 58 728 49 31,
508 247 667
(godz. 10-16)
Odwiedź nas: Facebook YouTube

Akceptujemy płatności

Przyjmujemy karty VISA, MasterCard oraz szybkie przelewy mTransfer, Płacę z Inteligo, Nordea, Przelew24, MultiTransfer
oraz płatność przy odbiorze.

Funko pion